fredag 30. mars 2012

Påskeferie!


Akkurat nå. 
Jippi! 



Har lyst å pynte til påske, men det er jammen ikke lett 
når man bor sammen med en som syns det er tullete. 
Så da må man snike inn litt her og der. Og kanskje litt ekstra for hvert år. 

Jeg syns den hjemmelagede påskepynten er finest.
På samme måte som jeg syns innsiden av påskeeggene i papp er finest!









Av en eller annen grunn er sånne garnkuler litt påske for meg. 
Kanskje fordi det ble laget en del i barndommen?
Veldig enkle å lage, samt en grei syssel når man ser fjernsyn og fingrene klør etter noe å gjøre. 

Ha en fin påskefeiring!

:)





1 kommentar:

  1. Jeg må smile :)
    Har hele tiden sytes at innsiden av påskeeggene er finest, husker jeg satt å studerte de små detaljene , mens jeg koste meg med innholdet ;)
    Fin påskepynt !

    Kos deg i påska :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett