søndag 17. juni 2012

Lopper i stua




Jeg syns det er kjekt med lopper. Ekstra kjekt hvis jeg har fått de av noen. Stolen har jeg fått av Mella og lampa i bakgrunnen av Malla. Stolen er noe slitt og skal pusses opp etterhvert, har bare ikke funnet ut hvordan jeg skal gjøre det og hvilke stoffer/farger jeg vil ha. Jeg har to slike stoler, den andre står i kjelleren, for den er så sliten og trøtt  at den ikke kan sittes på lenger. Lampa fikk nye stoffer med prikker for et par år siden. Har planer om å fornye den igjen snart. Kanskje den blir helt hvit?  Bordet laga onkelen min på sløyden da han gikk på ungdomsskolen! Skikkelig fint og det skal få være akkurat som det er. Jeg har det med å bytte stuebord ganske ofte, så da er det geit å ha slike småbord som er lette å flytte på og lette å finne en ny plass til. Alt oppå bordet er loppefunn, søsteren fant den lille vasen med hjerter på til meg. 
Dagene går så forferdelig fort når man har mye å gjøre! I dag, søndag, begynte jeg så smått på helgevasken. Ble ikke ferdig, men litt ryddigere har det blitt. Mye som er halvferdig om dagen. Det er snart sommerferie, så da skal det vaskes og ryddes og males ferdig osv. Hvis jeg får tid.
Ha en fin uke! 
:)

3 kommentarer:

  1. Så mange fine ting du har! Og herlig at du har fått du så mye av familie. Synes lampa var fin i farger jeg :)

    SvarSlett
  2. Likte hele sammensetningen på bilde 1... både bord, sofa, lampe og ikke minst stolen. Herlig :)

    SvarSlett
  3. Råstilig stol !
    Likte så godt formen og de smekre bena :)
    Herlig alt hjemme hos deg.
    Og hjerter er søtt ;)

    Ha en fin uke du også :)
    Klem

    SvarSlett