fredag 5. oktober 2012

Nuart


I Stavanger arrangeres hvert år Nuart festival, og østre bydels eksteriør fylles av fargerike kunstverk. Anbefaler å ta en tur om du bor i området. På første bilde er Alexandros Vasmoulakis satt sammen verket av papir limt på veggen, alt regnet gjør at dette vil forsvinne etterhvert. Skynd dere å se! Med drillbor har kunstneren Vhils laget portrett av en fisker på bilde nummer to og på det tredje har jeg tatt bilder fra ene ølhallen på Tou Scene hvor to brødre som kaller seg HowNosm har utfoldet seg. Herlig gulv!
Ville du latt noen gå løs på din vegg?
:)

4 kommentarer:

  1. Så fantastisk kult;) Digger gate kunst! Skulle ønske jeg bodde i Stavanger nå ja... Gjett om, skulle gjerne hatt litt kunst på huset/veggen vår;))

    God helg & høstferie!

    -malla-

    SvarSlett
  2. Heisan
    Kjempestilig! Liker spesielt bilde 1 og 3.
    Litt for langt for meg å ta en Stavangertur på sparket dessverre.
    Glad helg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Så stilig !
    Liker denne formen for kunst :)
    Kunne nok latt noen utfolde seg hjemme hos meg.. men ikke i stua eller på kjøkkenet.
    Men i gangen hadde vært kult ;)

    God helg !

    SvarSlett
  4. Kule bilder. Må kanskje dra bort og se. Tusen takk for kjekk kommentar inne hos meg. Må alltid inn å kikke hos dem som legger igjen kommetar. Her hos deg trivdes jeg så godt, at jeg legger meg som følger. Ha en flott dag:)

    SvarSlett