søndag 4. november 2012

dagen derpå









I går tilbrakte jeg store deler av dagen sammen med en gjeng fine interiørbloggere. Vi tok buss fra Stavanger til Moi der vi besøkte butikken Den Franske Landstil. Her disket Landstil jentene opp med sang, motevisning, sjokolade, musserende og mye lekkert interiør å hvile øynene på.



Noe neonrosa og hvitt julepynt ble med meg hjem, skal vise bilder etterhvert. Og goodiebags! To store poser stappulle av fine saker! Jeg kommer til å vise fra posene og dele noe av det med dere i en giveaway etterhvert. Kan jo ikke ha alt dette her selv.. I tillegg vant jeg gavekort - et helt antrekk fra klesmerket Pulz! Den Franske Landstil får inn nye varer fra Pulz om kort tid, så da skal jeg innom nettbutikken deres og finne meg noe fint;) 

Jeg fikk ikke anledning til å være med ut og spise med gjengen etter turen, håper derfor på snarlig gjensyn ;) 
Tusen takk for en fin dag til dere alle!
:)



13 kommentarer:

  1. Hyggelig å hilse på deg!! Håper vi sees ved en senere anledning!!! Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe fine bilder du tok ;-)))
    Det var kjempe kjekt :-D
    Klemmer Elissbeth ;))))

    SvarSlett
  3. Fine bilder :)
    En kjekk dag,jeg var heller ikke med ut.. så må ikke bli så lenge til neste gang!!

    :)

    SvarSlett
  4. fine bilder du viser, og det høres ut som om dere har hatt det knallkjekt. håper jeg har mulighet til å være med neste gang.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for i gå. Nydelig bilder :)

    Jeg kommer gjerne tilbake til din blog.
    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  6. Kjekt og hilse på deg, og supre bilder du har tatt;)

    SvarSlett
  7. Hei på deg, og takk for i går og for at du henta gåvene hos Designspirit :-) For ein deilig blogg du har! Eg har no hatt meg ei rik stund og rektig kosa meg med både bileter og tekst. Kjenner eg er heilt skutt etter i går, og det blei jo skikkelig seint på fredag også for meg då eg fekk besøk av mamma, tante og fire søskenbarn, køya ikkje før kl. 04.00 *gjesp*. Skulle ønska at denne helga hadde ein dag ekstra, gitt...

    Ha ein flott søndag kveld :-)

    Klem Eli

    SvarSlett
  8. Vi var jammen heldige som fikk være med på dette!

    Nydelige bilder du har tatt:-)
    Håper jeg få snakket med deg ved en senere anledning !!!!

    SvarSlett
  9. Flotte bilder du har tatt fra en fantastisk og minnerik dag! Koselig å hilse på deg!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  10. Flotte bilder fra den kjekke dagen vår! (er det ok at jeg låner et av deg til innlegget mitt? skriver navnet og linker selvfølgelig:)

    Kjekt å treffe deg igjen!

    Klem Tonje

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare lån du;) kjekt å treffe deg også!

      Slett
  11. Uffda. synd du ikke fikk tak i skåla. De skulle hatt flere...
    Littmindre av cowboystøvelvaser og litt mer neonrosa...hehe
    Veldig kjekt å treffe deg igjen!

    SvarSlett
  12. Hei!

    Takk for en flott dag på Moi! Så heldig du var som vant et antrekk!! Nydelige bilder! Selv tok jeg alt for få. Blir lett sånn med mye folk.. ;)

    Ønsker deg en flott uke videre!

    Klem Pink lady

    SvarSlett