søndag 21. april 2013

sååå 2012


Jeg er så 2012 at jeg har malt soverommet i en grønnfarge. Grønn var jo som kjent fjorårets farge i følge Fargerike, mens årets er lilla. Rommet skulle egentlig bare bli helt hvitt, men mens jeg holdt på kom jeg på at jeg hadde kjøpt et spann maling som jeg hadde tenkt å bruke på noen utemøbler i fargen blåbær. En vegg i utemaling på innevegg ble det, og veldig blått og skinnende ble det. Jeg lot det være sånn en ukes tid før jeg hadde gått lei. Fikk ikke til den veldig blå veggen, så da måtte det males over.. En sart grønnfarge fikk plass der det en ukes tid hadde vært blåbær. Mye roligere og behagelig for øyet.

Om noen lurer på om jeg har pompomer liggenes rundt om til vanlig, så er svaret nei. Men for tiden ligger det to pompomer som vi sparker i litt frem og tilbake. De var tenkt brukt til dekorasjon og har liksom aldri blitt rydda opp. De blir vel liggende til de blir helt ødelagte tenker jeg.

Sov godt!
:)

8 kommentarer:

  1. Hehe, herlig avsnitt om pompomene. Det er rart med slike ting som bare blir liggende. :)

    Fin grønnfarge du har valgt! Liker grønt!

    SvarSlett
  2. Så herlig fin blogg du har! Jeg må legge den til mine favoritter! :) Ha en fin mandag! :)

    SvarSlett
  3. Så fine bilder fra hjemmet ditt:)
    fin dag til deg..
    klemklem

    SvarSlett
  4. Nydelig grønnfarge du har funnet, går det Ann å spørre om fargekoden? Jeg er såpass glad i grønt at lilla nok får klare seg uten meg i år også :) Kunne tenkt meg å male gjesterommet grønt, men synes det er vanskelig å finne en farge som er helt riktig, men denne likte jeg. Likte veldig godt bloggen din og forøvrig så jeg legger meg til som følger

    SvarSlett
  5. Masse deilige retro-greier her. i luv it. hilsen Grethe

    SvarSlett
  6. Hærlig grønnfarge! :)
    ...og masse masse annet nydelig stæsj <3

    SvarSlett
  7. Fantastisk fin retro lampefot! Loppemarked?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg syns også det! Den har jeg fått av min svoger som fant den hos sin farmor:)

      Slett