fredag 13. september 2013

botanikk




Interiør og boligmessen inviterer til å være med på å vise bilder med tema botanikk enten via blogg, instagram eller ved å sende de bilde på mail. De plukker ut tre deltagere som er så heldige å få komme til Bergen og være med på en speedstylingkonkurranse helgen 18.-20. oktober. Det høres spennende ut, så det vil jeg selvsagt være med på!
Her kan du sjekke ut fine bidrag fra bloggere. Under hastagene #stylingkonk13 og #speedstyling kan du finne fine bidrag på instagram.


15 kommentarer:

  1. Så stilige og kjempefine bilder!! Ønsker deg en fin helg) Klem fra Camilla

    SvarSlett
  2. knalltøffe bilder! liker at jorda er all over!

    SvarSlett
  3. Et utrulig nydelig bidrag,dette likte eg kjempegodt!du er flink:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Kjempefint! Herlig fargebruk! Lykke til :)

    SvarSlett
  5. Heisan!
    Der er de superfine bildene igjen! Jeg synes bidraget ditt er sååå nydelig, masse lykke til! Nei da, jeg har ikke frivillig kuttet ut instagram.. bare blitt kastet ut, he,he. Tusen takk for link!
    Ha en finfin dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. kult bidrag og lykke til i konkurransen :-)

    SvarSlett
  7. Fantastiske bildet!
    Gratulerer sååå mye med finalistbildet!
    God klem

    SvarSlett
  8. Heisan
    Der er de vakre, vakre bildene igjen!!Jeg var helt sikker på at du skulle bli en av finalistene! Ekstra stas at du er det og gøy å kjenne deg litt; verdens søsteste og koseligste blogger i finalen. Jippi!
    Masse lykke til, tipper du har bittelitt sommerfugler i magen, men jeg er sikker på at det går så bra. Du har alltid supre bidrag til Nib-utfordringene og er så dyktig til å style!
    Glad helg! Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  9. Bildene dine var kjempe flotte! : )
    Masse lykke til!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  10. aahhhhhh du er så flink! NYDELIGE bilder, finalist garantert!
    Ha en fin helg
    klem Cathrine

    SvarSlett
  11. Hvor er den boken fra? Jeg syns det var så fint bilde inni boka, da er kanskje hele boka fin? #måha

    SvarSlett